Bannerem

2011. június 30., csütörtök

Niara Stanfire - Árny és Fény


Sziasztok! :) Egy nagyon figyelemreméltó Blogot és történetet szeretnék nektek ajánlani, amit egy csodálatos lány ír.
Maga a történet páratlan és szerintem tökéletesen megfogalmazott.
Hgy én mit írtam hozzá kritikát? Nos... itt elolvashatjátok: Szoffy Felfedezései: Árny és Fény
És a hozzá írt Ajánlásom : 
Egy lány... kinek a tűz nem árthat.... egy személy, akiért angyalok és démonok harcolnak. Mi van, ha az az egy személy pont te vagy, és a nélkül rohan el a világ melletted, hogy észre sem veszed a titkokat, amiket a barátaid hordoznak.A szomszéd, aki hív a sötétségbe... te engednél a csábításnak hogy rossz légy?Carry egy átlagosnak nem mondható lány, akinek a hangulatától függően változik a szeme színe... na meg persze az, ami benne lakozik. Ahhoz képest, hogy egy egyházi iskolába jár, olykor olykor hívja a sötétség, és akárhogy is küzd ellene, néha túllépik nála a tűréshatárt.Ez a magával ragadó történet lélegzetvisszafolytóan hívogatott engem már akkor, amikor megnyitottam a linket. maga az oldal már tele volt titkokkal, és azzal a vággyal, hogy megtudjam mi is lakozik benne. Elég volt már magát a videót megnéznem ahhoz, hogy belekezdjek ebbe a toppant érdekes történetbe, és Niara fogalmazása is teljesen magába ragadott.Téged magával tud rántani a sötétség? Hát ne habozz! Ugorj fejest a vakvilágba... titkok és kérdések tömkelege... bennem most ez lakozik, miközben már a körmöm helyét rágom. Olvasd hát te is ezt a roppant érdekes történetet, és ragadjon el a fény, melyben az árny csábítása húz. Niara írománya engem már elragadott! És téged? Ha nem, csak kattint a képre, és tudd meg, nekem milyen drogot is adtak be, amitől én hajnalban sem tudtam megállni, hogy ne olvassam tovább!
Olvasatok csak bele! Nem bánjátok meg!
És ha lehetnék olyan kis pofátlan megkérhetnélek titeket, hogy lájkoljátok a Facebook Árny és Fény oldalt? Sokat jelentene a nagy rajongóinak, az újdonsült rajongóinak, és főként nekem és Niarának :)
Előre is nagyon szépen köszönjük! :)

2 megjegyzés:

Nos mit gondolsz arról amit olvastál ebben a bejegyzésben?
Ezer örömmel hallgatlak és válaszolok ^-^