Bannerem

2011. június 30., csütörtök

Az íróról

Egy két szó... 
...rólam

Hogy is kezdhetném ezt az egész bemutatkozást... 
Talán az elejéről ^^
Kardos Szoffynak hívnak... legalábbis ezen a néven vagyok fenn mindenhol a nagy világ(háló)ban. 
Sokmindennel imádok foglalkozni. Általában én magam jövök rá a dolgok működésére, viszont azért nem árt néha egy kis segítség nekem sem. ;)
Képszerkesztésben és sablonkészítésben "jónak" mondhatom magam, viszont írásban még nem fejlődtem ki eléggé. 
Általában nagyon becsülöm azokat, akik szerintem csodálatosan írnak, és ezt meg is mondom nekik kommentben, vagy ahogy épp lehet hozzá szólni az íróhoz. 
Nagyon ragaszkodó személynek mondhatom magam. Akit egyszer a szívembe zárok... akit legalább egy teljes éven át a legjobb barátnőmnek mondhattam ahhoz már úgy ragaszkodok mint egy kiskutya. 
Imádok segíteni másokon ha van időm... tanácsokat adni és fejleszteni a másikat... az a szó amikor megköszöni az ember, számomra a legszebb gesztus, hisz akkor érzem úgy igazán,hogy igenis van miért élnem. 
Attól még hogy nem vagyok teljesen kifejlesztve írásilag, attól még imádok írni. Amikor van időm és ihletem akkor általában nyitok egy új lapot és addig írok míg ki nem akad a kezem. :D 
Mindössze még csak 16 éves vagyok... ám de szerintem az, ahogy én gondolkodok... hát... szerintem ha legalább a világ fele így vélekedne a dolgokról akkor nem lennének háborúk, és ezt nem azért mondom mert egoista öntelt alak vagyok. Egyszerűen csak számomra az optimista logikus gondolkodás a legjobb döntés. 
Mindennek van oka, hogy mi miért történik... én e szerint élek, és élem az életemet. Ha valaminek nem találok akkor keresek. 
Részben ezért is szeretek beszélgetni az emberekkel... meghallgatni hogy mi a bajuk... és normális választ adni rá. 
No de ennyi elég is rólam... igaz nem sok, de úgyis írni fogok még.
És ha tudni szeretnétek, hogy én milyen vagyok... hát látogassatok el a Főblogom Saját címkébe... itt olvashattok marhulásokat és olyanokat, amiket én írok, vagy én gondolok egy két dologról. Ez a címke folyamatosan bővül, így hát nyugodtan vissza lehet nézegélni általában.

Nos ennyi voltam mára.... köszi hogy elolvastad!! 

Szoffy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nos mit gondolsz arról amit olvastál ebben a bejegyzésben?
Ezer örömmel hallgatlak és válaszolok ^-^